Film indir

8 Haziran 2015 Pazartesi

Kızım ve Ben 2011 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Kızım ve Ben – Kokowääh 2011 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir


Kızım ve Ben 2011 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir (2)

Yapımı :

2011 – Almanya


Tür :

Komedi , Seri ,


Süre:

123 Dak.


Yönetmen :

Til Schweiger


Oyuncular :

Til Schweiger ,  Emma Schweiger ,  Numan Acar ,  Luna Schweiger ,  Fahri Öğün Yardım


Senaryo :

Til Schweiger ,  Béla Jarzyk


Yapımcı :

Til Schweiger ,  Thomas Zickler


Henry (Til Schweiger) başarısız bir senaristtir. Hiç beklemediği bir anda çok satan bir kitabı senaryolaştırma işi alır. Bu işte, eski sevgilisi Katharina (Jasmin Gerat) ile birlikte çalışacaktır. Henry onu geri kazanmak ikinci bir şansa kavuşmuştur ama kapısında 8 yaşındaki Magdalena’yı (Emma Schweiger) gördüğünde bütün planları altüst olur. Yıllar önce bir gecelik ilişki yaşadığı Charlotte’tan (Meret Becker) olan kızı Magdalena’ya, annesi geri gelene dek bakmak zorundadır…


Senarist Henry, sansasyonel bir teklif alır. O bir çok iyi kitap yazarıdır. Tek gecelik bir ilişkisi vardır. Bu ilişkiden hiç görmedigi ve bilmedigi bir kız çocugu olmuştur. Kızının oldugunu ögrenen henry bundan sonraki hayatında çok farklı bir yaşamı olacaktır.


 



Kızım ve Ben 2011 Türkçe Dublaj Ücretsiz Full indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder